Leylakaya42 37 hafa 4 gunluk hamileyim acilmam sadce 2 cm ve bebegin kilosu 3 bucuk kilo tersten geliyomus kafasi 2 3 gun sonra 40 haftalik olucak sizce sezeryan mi olurum boyle bisey yasayan oldu mu bu arada hic sancim agrim yok
deletedmom351 Leylakaya42 39. Haftada dönen bebekler varmış burda okudum inşallah döner dönmezse sezaryen
Leylakaya42 deletedmom351 su durumda nornal dogumu riskli goruyorum kendime son gunlerde korkuyrm bebegime bisey olur diye evham mi yapiyorum blmyrm ilk bebegim 35 haftalik olu dogum oldu bu 2. Bebegim o yuzden bana kalsa smdi dogurmak istyrum
Didemhakannisa Bnm kızım da ters duruyordu suyu azdı doktorum çok zor dönmesi demişti zaten sezeryan günü verdi ama kızım o günü de beklemedi gece kanamam oldu başka hastaneye gittim 2 cm acilmam vardi benimde 2 gun yatirdilar beni ama ordaki doktor ameliyata girmeden hadi tekrar bakalım dönmüş mü dedi baktı dönmemiş ameliyata aldı sancilarim çıktığı icin hayırlısı diye dua edin dönen varmış yani