Nejlavrl 32 haftalik hamileyim ve karnimda anlayamadım yüzeyinden mi kaynaklaniyor yani derisinden mi yoksa iceridenmi boyle igne batıyormuş gibi bir his var derisindemi icindemi çözemedim ara ara boyle igneler batıyormuşcasına basına gelen varmı acaba😀
MerveKaya38 Nejlavrl canım bendede var Dr sordum karnin geriliyor Büyüyor ondan kaynaklidir dedi . Çatlak yagi sürüyorum dewamli bu ara fazla olmuyor.
incitryki5464 Nejlavrl bende de var 36haftalik hamielyim dün gece defalarca uyandım acidan🤦🏻♀️ etim acıyo net yani gerildikce heralde zaten göbeğim çok büyüdü normaldir diye düşünüyorum 🤷🏻♀️
MerveKaya38 Nejlavrl aynen canım ne kadar sürersen sür catlayacagi varsa yinede çatlıyor benim kalçama kadar çatladı 3 ayda başlamıştım oda bio.oil kreme yinede catladi
Nejlavrl incitryki5464 aynen benimde etim Aciyor sanki boyle igne batırıyorlar catlamayiz insallah ya
Nejlavrl MerveKaya38 bende 3. Ayda basladim lierac ve bio oil yağı hala kullaniyorum gunde 3 e cikardim benim bacaklarimda vardi zaten zayifken bile catlakti benim 48 kiloydum bacaklarim catlamisti gogsumdede catlak vardi bacak gogus artik gozum görmüyor karnimda hic yok🤣karnim catlamasin diye cok çaba gosteriyorum catlamaya cok musaitim
incitryki5464 Nejlavrl Korkutmak istemem ama bu zamana kadar yalnızca yanlarda ve bacaklarda çatlak olmuştu bebek yağı ve bioil kullndim hep. İki gün önce farkettim gobekde çatlamaya başlamış.pek kaçış yok gibi bu durumdan🙈
MerveKaya38 Nejlavrl sağlıklı olsunda bebis yapacak bir şeyimiz yok karnimda şükür yoksa yanlarım kalcam göğsüm belim berbat durum da 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Nejlavrl MerveKaya38 haklısınız bebeklerimiz iyi olsunda elimden geleni yapiyorum catlarsamda yapacak bisi yok elden ne gelir