HappyMotherbaby ben hamileligimin başından beri yaşıyorum bu sıkıntı yi şu an 39+4 haftaligim hala bacaklarım ayaklarım kollarim çok kaşınıyor Dr söyleyin karaciğer enzimlerine bakıyorlar değerler normal çıkarsa sorun yok normal yani rabbim hepimizin yardımcısı olsun İnşallah 🙂