Sevgili anneler 23+4teyim idrar yolumda enfeksiyon ve bebeğimin kafası çok aşağıda antibiyotik ve 3 adet proluton kullanıyorum bebeğimin hareketleri çok aşağıda önceki gibi güçlü değil gibi hissediyorum. İlk gebeliğim ister istemez korkularım var bu durum başından geçen var mı?