Pervin Merhebalar. Ben Bakuden yaziyorum. Bir sorum var. Ben 8+3 hafta hamileyim. Dun kanamam oldu. Hemen doktora gittik. Ultrason subkoryonik hematom oldugunu soyledi. Bebek iyi. Kalp atiskarini bile duydum. Ama cok riskliymis( 2 hafta yatmami soyledi. Aranizda bu donemi atlatan oldumu? Cok endiseliyim.
Flzars Pervin Pervin mrb ben 8+3 benmde iki gun once leke gelmeye basldi hala devam ediyor doktor bi sorun olmadgini soyledi kalp atışlarını bende duydum igne yaptilar bana akintinn olmamsi icin
deletedmom6295 Pervin kontrolünüzü yaptırın ilaçlarınızı kullanın bol dinlenme bolca da su için. Eğer alacak nefesi varsa tutunacaktır meleğiniz🙏🏻
Gulbicil Pervin canım merhabalar yat dilnlen inş bir problem olmaz ben 2 ay sırt üstü yattım 3. Aydan sonra herşey düzeliyor ve benim iki sürahiyi dolduracak kadar kanamam gitmişti ama erken müdahale etmiştik bu yüzden bebek hiç zarar görmedi
Flzars @Pervin#yerlesmdn dolayi olur dedi damrlr genislyrms o yuzden cocuk kendne yer aryms yerlsmk icin