ratatosk sumeyyed tok karnına gitmemi ancak tatlı yemememi söylemişlerdi fazla hareketli olduğunda ölçümlerde zorlanıyorlarmış
Selver90 Erken gec fark etmez canim ama tatlı biseyler ye ben aç gittim doktor doğru düzgün kıpırdamıyor istediğim sekilde goremiyorum dedi bende ac geldim dedim hemen kalk tatli biseyler ye gel dedi😂
Shyla_ktlu Selver90 normalde önermiyolar aslında tatlı şeyler kahvaltı ettim ama tatlı yemememi söylemişlerdi çok fazla hareket ettğinde ölçümler doğru çıkmaya bilir
Selver90 Shyla_ktlu valla benim doktor oyle dedi canim daha 2hafta oldu gideli.tatli ye biraz yuru gel dedi sonra haaa simdi oldu neden ac geliyorsun dedi
Burcu4135 Ben bugun gittim bana öyle yap böyle yap gel demedi kimse. Sadece girdigimde lavabo ihtiyacınız varsa yapın sıkısık girmeyin dedi doktor.