ozgegnlts Kızlarr ben bugün doktora gittiğimde gebelik 4+6 ydı beta 1600 lerde olması lazım , vajinal muayeneyle keseyi gördü 10 gün sonra bi daha bakalım dedi , beta kaç olursa kalp atışını filan duyarım acaba ?
gunesveguney ozgegnlts beta ile alakası var mı bilmiyorum ama ben gebeliğimi öğrendiğimde 6+0 dı değerim 5 bin 200 dü gittiğimde sadece kese gördük bebek bile yoktu 9 gün sonra gittiğimde 7+2 de vajinal ultrason ile bebeği görüp kalbi duymuştuk
Sude-96 ozgegnlts benim beta 1283 dü 4+5 de bi hafta sonra doktora gittim kese gözüktü sadece kalp atışını 7+5 de duydum biraz büyümesi gerekiyor
07-02-2019 ozgegnlts Bn ogrendıgım de 6 haftalık tim beta 32000 flndı hem hamıle oldugumu ogrendım hem bebegı gordum hemde kalp atısını duydum 🙂
Kayzervilhem ozgegnlts ben 4+4de kan testi verdim. Beta 11820di. 5 haftalıkken kese görüldü. 6+5de kalp atışını duymuştum.
Kayzervilhem ozgegnlts şuan 8 haftalığım en son 6+4de gittim ama doktorum ikiz demedi. Bazısı daha sonra da belli olabilir diyor. Bilmiyorum bende hep ikiz sanmıştım ama hayırlısı ☺️