SutlacimiYedimmiBen Selam bu benim ikinci normal doğumum 5 gun oldu belim felekat agiriyor tutulmus gibi ve bazen yurumeme kalkmama engel oluyor ayni zamnda rahim kismimda catimdada bi kasilma ve agri olusuyor sebebini bilmiyorum daha önce yasayan oldu mu?
Siibeell SutlacimiYedimmiBen dogumdan sonra benimde şiddetli bi bel agrım olmuştu öyle kalcak sandım ama çok şükür bi süre sonra geçti
SutlacimiYedimmiBen Siibeell insallh bnmkide gecicidir uzansam kalkamiyorum kalksam uzanamıyorum 😕 yukunden kurtuldu ondan olsa gerk