anne adayları selamm🙂 normalde 35. haftama girdim ama bebeğimin gelişimi 2 hafta önde gidiyor yani 37. haftadayım ve ⅔ gündür inanılmaz halsizleşmeye başladım.. göbeğimde iyice aşağı düşmeye başladı hic halim yok .. bu durumu yaşayan gebeler varmı normal mi??