beybisi26 Dyg61 benimkini yazmamıştı bilmediğim hapı yapamam kadın doğumcu değilim bu riski alamam dedi ora verip almıştık. Kadın doğumcunun daha önce yazdığı raporu gösterdiğim halde 😒
Ankara_06_ Dyg61 Yazıyor canım söyle hamile olduğunu doktorum prilam vermişti de yazıyo. Ben onunla ayakta duruyodum. Bi gün içemedim bitmişti aradım hemen yazdı.
Nelmali Dyg61 yazıyor ama doğru tanıyla yazmazsa ilaç karşılanmıyor hamilelikte aşırı bulantı kusma gibi bir tanı var özellikle o tanıyı istiyor
Fftma Evet yazıyor ama şunu doktora söyleyin reçeteye (gebelik) tanısı yazması gerekiyor o şartla ödüyor
Merall12 Ankara_06_ nasıl kullanıyorsunuz ben yatmadan 2 tane içiyorum ama bulantım kusmam tekrar oluyor