Pnaar34 Merhabalar 🌸 aranızda aldactone 100 mg kullanıp sorunsuz gebelik yasayanınız var mı? (Suan gebe degilim) Doktorum çene kıllarım icin 3 ay kullanmamı istedi ileride bana olumsuz bi etkisi olur mu gebelikte
Muratnannesi Pnaar34 aldactone dimi yanlış okumadım 🤣 15 yıllık hemlireyim kalp damar cerrahisi hemşiresiyim biz bu ilacı idrar söktürücü ödem kalp yetmezliğinde kullanıyoruz ilk defa duydum kıllanma için olduğunu 🥰😇🤣
3458 Pnaar34 bende kıllanma ıcın evlenmeden önce kullandım kılları dokuyor ama ayda 2 kere hasta oluyordum kendımı nerdeyse hep halsız hıssedıyordum cunku 1 hafta temız ısem dıger hafta hasta oluyordum 3 ay ole devam etti sonra bıraktım . Epılasyona gıttım.
-Papatya33 Ben cok kullandım gençken kıllanma yüzünden bir sıkıntı yok. Kıllanma tedavisi için kullanılıyor genelde tabi bana kadın dogum hapıyla birlikte vermişti kullandım baya bir süre
Pnaar34 -Papatya33 evet bana da kadin dogum hapi ile kullanmamı önerdi ama iste ilerde gebelik icin bi sorun cikarmasından korkuyorum
-Papatya33 Pnaar34 ben kullandım hemde 4sene kadar zaten beraber kullanılması öneriliyor. Cok sükğr bir sıkıntı cıkarmadı. Bence doktoruna güven kullan.
-Papatya33 Pnaar34 hirşutizm tedavisinde diye de geciyor. Zamanında cok araştırmıştım. Yine de sen bilirsin cnm
3458 Pnaar34 anladım o zaman doktorunuzun dedıgını yapın herkeste aynı etkıyı yapmayabılır.bır de benım doktorum çok ilgısızdı . Ben Aleksander yaptırdım etkısını gördüm su an hamıleyım tekrar çıktılar ama nasıp olursa seneye tekrar yaptırcam
3458 Pnaar34 ıns sızde güzel sonuçlar alırsınız . Hem de baya can sıkıcı agda ıle uğraşmak bıle artık ınsanı yoruyor