AhahHbzhz Arkadaşlar ayrıntılı usg icin haziran 15 e randevu aldım ama fiyat bilgisi telefonda vermiyolar yaptıran varmı orda ayrıntı ultrasin fiyat bilgisi olan veya
AhahHbzhz Saziyersin kızımda alsancak mr da yaptırdım pek memnun kalmadım canım sorduğum soruya cevap bile vermediler o yüzde bu sefer oraya gitmiyorum
Saziyersin AhahHbzhz sans belki de ben iki.ay önce gittim hatta risk vardi bebeğimle her detayına kadar baktılar
AhahHbzhz Saziyersin belki çalışanlar değişmiş olabilir canim ama işte bi kere memnun kalmayınca aynısi olucak gibi geliyo insana bu arada çok geçmiş olsun inşallah bisey çıkmaz bebeginde
Saziyersin AhahHbzhz yok çıkmadı canim tesekur ederim bende sada hastanesi için öyleyim adim atmam.orqya yani