esraizmirli tabi daha güzel oluyor bencede. siz daha iyi toparlanıyorsunuz, bebeğiniz daha bir büyümüş oluyor, duygu durumunuz düzeliyor. eğlenceli kısımlar başlıyor. tabi arada ağlama krizlerimiz oluyor 🙄 biz 8. hafta atağındayız mesela şimdi daha bir huzursuz, sürekli memede falan. ama 1 haftada hepsi geçiyor ve hep daha güzel oluyor 🧿