tipikbiryayburcu Kızlarr bugün ikili tarama testi olduk ve doktor cinsiyet için tahminde bulundu ama 2 hafta sonra netleşir dedi. Sizin tahmininiz nedir? Özellikle sizin 🤓🥰 @Gulsen4224 💐 https://www.hizliresim.com/ls6x46u https://www.hizliresim.com/9lyn5sz https://www.hizliresim.com/5uafvr9
Didemmmmm tipikbiryayburcu bende dün gitti m canım 2 li tarama oldu. Bugün de sonuç çıktı. 50 binde 1 riskli çıkmış gayet iyi dedi doktorum. Sen aldın mı sonucu. Cinsiyet tahmininde bana kız dedi 1 ay sonra netleşir dedi. Sana ne dedi
Sarehifa Ben neredeyse 6 aylık olucam hala bebeğimin cinsiyetini öğrenemedim bebeğin resmini atsam yorum yapar mısınız?
tipikbiryayburcu Didemmmmm Benim daha kandaki sonuç çıkmadı canım 2 hafta sonra gidicem ama ense ve burun kalınlığı güzel dedi. Cinsiyet tahmini de kız ama 2 hafta sonra netleşir hazırlık yapma dedi baklım ne olcak 🙊🥰
tipikbiryayburcu Didemmmmm Canım ben bugün aldım ikili tarama testi sonucunu 1:10000 yazıyor. Cut değerinin altında diyo inşallah temizdir. 4 ünde gidicem tekrar doktora
Fatma_uzun https://resimyukle.io/r/vvlzO0Bxci @gulin-35 lütfen benimkinede bakar mısınızz devlet hastanesi söylemedi
Didemmmmm tipikbiryayburcu Rabbim güzel haberler almayı nasip etsin 🙏bana da tahminen kız dedi 1 ay sonra netleşir dedi bakalım hayırlısı olsun. İsim düşünmeye başladın mı😉
tipikbiryayburcu Didemmmmm İnşallah hayırlısı, sağlıklı olsun yeter. Yok daha düşünmedim ya netleşsin istiyorum önce 🙊
Didemmmmm tipikbiryayburcu ayyy ne güzel bir haber canım büyük ihtimalle seni de risk çok düşük🙏 sana cinsiyet tahmini yaptı mı
Didemmmmm tipikbiryayburcu canım ne yaptın gittin mi cuma günü doktora söyledimi cinsiyet ini bebişin