Yagmurryy Güzel anneler hastane seçimi için nelere dikkat ettiniz? Bebek bakım ünitelerini kuvezlerini, çocuğa müdahale için ekipmanları nasıl araştırdıniz, hastaneye sormam gereken sorular neler bana yardımcı olabilir misiniz?
zippirana Yagmurryy benim ilk önceliğim hastanede yenidoğan yogun bakim ünitesi olup olmaması ve kapaSitesiydi çünkü benim ilk dogumum erkendi ve hastanenin kuvez imkani iyi ve kapasitesi çoktu doktorlari ve hemsireleri iyiydi. Sonrasi yakin bir hastanede iyi bir doktordu. Daha sonra hastane imkanlari yoğunluğunun ne durumda olduğu. Doktor secimimdeki onceliklerimde ilgili tecrübeli ve mahremiyet hassasiyeti olan bir doktordu.
milena11 Yagmurryy yenidoğan yoğun bakımın kaçıncı basamak oldupunu kaç yataklı olduğunu bebek başı kaç hemşire düştüğünü sormalısınız öncesinde. Ayrıca serviste yatarken bebek hemşiresinin ayrı olup olmadığını sorgulamanız gerek. Bazı hastaneler de anneyle servis hemşiresi bebekle bebek hemşiresi ilgileniyor. Öyle oluncada daha kaliteli bakım görmüş oluyor çocuk Doğum problemsiz geçerse zaten bebek hemşiresinin yaptığı bakım yeterli olacaktır.
Dilekcnkn Yagmurryy Eşim hep söylerdi ikinci oğlumda yatmıştı ya şimdi böyle düşünme falan dedim ama arkadaşımın bebeği çok kötü bir yoğun bakımda yatınca bir zonk etti yani gittiğim hastahane zaten çok iyi doktorları iyi yoğun bakım ünitesinden arkadaşımda memnun kaldı bebeğimi gidip görebileceğim doktorlar çok iyi ilgilenmişlerdi o yüzden gerçekten kendimizi düşünürken unutabiliyoruz aslında en önemlisi bu konu
MineLule Ben hastahaneden ziyade doktor seçtim. Hastahaneye ilgili tek seçimim ulaşımın kolay olması oldu.
Yagmurryy MineLule bende aynı şekilde doktor seçtim ve hastanenin yakın olmasına dikkat ettim ama yakınlarım hastaneyide iyice araştır dedi, şimdi hastaneyle ilgili bilgiler alacağım gerekirse farklı bir hastanede dogururum.
Yagmurryy zippirana çok güzel teşekkür ederim Yenidogan bakım unitelerini ve kuvez imkanlarını ve yoğunluğu sorucam mutlaka 💕
Yagmurryy milena11 çok teşekkür ederim mutlaka dikkat edicem bunların olup olmamasına çok yararlı oldu 💕