Trabzon21 acayip kalabalık bir hastane doktırumdan memnundum ama son muayenede ayak üstü gönderdi beni. Gelişim geriliği var dedi ciğer iğneleri yazdı haftaya gel sezeryana gün alalım dedi .Ne alttan muayene etti nde normal doğum düşünüyor musunuz diye sordu. Moral bozukluğu ile çıktık.Bir iki hadtane aradık randevular doluydu. Bower aradım randevu verdi hemen Sabire aygün doktor ile tanışma fırsatı bulduk tamamen tesadüf oldu kimse önermedi bize o an o boştu ona muayene oldum. Henüz tanınmıyor bilinmiyor ama ilgisi ve bilgisi ile içimizi ferahlattı tavsiye ederim. Yoksa bu hafta sezeryana alınıyordum😥