Merhaba hanımlar, adet tarihime göre 6hafta 4 günlüğüm bugün. Dört gün önce ilk doktor randevumda doktor bebegin daha kücük olduğunu, ovülasyonun muhtemelen geç olduğunu söyledi. Ama kaç günlük kaç haftalık söylemedi keseyi anca gördü herhalde. Ama şunu merak ediyorum. Minimum kaç haftalık olabilir ki doktor dün mesajda 3-4 haftalık ancadır gelince bakarız ölçeriz dedi. 3 haftalıkken kese görünür müydü?