Pamukoglum Minikmucizem1 Allahimmmm bendeee uyuyamiyorum ve artik cooook yorgun ve bitkin hissediyorum kendimi 😢😢
Ozlem16 Kocalar neguzl uyuyor ya valla özeniyorm saat 3 te bir uyandm daha uyuyamadm ama gripten burnum tıkali nefes alamiyorm 37+2 bir dogursam rahtlayacm
ZeykemKaya Ozlem16 ay evet ya yattıı gıbı uyuyor ne sırtın agrıyo ne kanurgan ne belın dıyorum sana da elımden gelen bısey yokkı nabayım soyle dıyo haklı ovduruyom gecmıyo delırcem artık mutfaga gıdıyorum yok odaya gıdıyorum yok hayalet oldum ıyıce