Rabiayigit vajinal mantarda oluyor benzer durumlar, enfeksiyon ve mantara bağlı olarak ilaç ve fitil kullanmıştım. Mantarda enfeksiyonda geçti ıslak akıntı halen devam ediyor. 33 haftayı bitirmek üzereyim, sanırım doğuma kadar da devam edecek. Doktor amniyon sıvısı olsa ona göre tedbir alırdı muhtemelen söylediğinizde. Yine de emin olamıyorsanız turnusol kağıdı alıp kontrol edebilirsiniz içiniz rahatlar en azından.