İlgisiz alakasız oldukları bi gerçek birinin bilgisi digerini tutmuyor ama artık doğum vaktim geldi pazartesi gidicem önce kadın doğuma bekle derlerse şehir hastanesine gitmeyi düşünüyorum ikisindende hiç memnun değilim ama öZel ler çok aşırı para istiyor normal doğum yapacagım ve ikinci doğumum olacağı için para vermek istemiyorum bu hastanelere ama çok kararsızım 😑kızımı 40 haftalıkken sunni sancıyla doğum yaptım yine sancım tutmuyor 40 I doldurmuş olucaz pazartesi günü 1 hafta daha beklese artık beklemek istemiyorum kızımdada bekle bekle dediler iyiki hislerime güvenerek beklemedim çünkü kızım kordon la ve plezanta dan ayrılmış plezentası paramparça şekilde doğdu ya onların aklına beyinsizliklerine uyup 1 hafta daha bekleseydim kaydedebilirdim yavrumu gerçekten abuk sabuk insanlar var bu hastanelerde ama mecburum ve sizce hangisi ? Tecrübelerinizle paylaşırsanız sevinirim 🙈