Meless merhabalar. Siz 21 hafta olarak bizlerden tecrübelisiniz 🤗 Ben de az önce kontrolden geldim özel bir muayenede 15 Mayıs cumartesi 4+6 da keseyi görmüştüm 4 mm kadardı. Sonra pazartesi günü devlet hastanesine testlerimi vermeye gittiğimde 9.56 olarak yaptı kesenin ölçüsünü. Yani 2 günde 6 mm kadar büyümüştü. Bugün yine aynı özel muayenede 12 mm olmuş kesenin büyüklüğü. Yani aslında bakarsanız ilk günden bugüne büyümesi normal. Ama devlet hastanesine göre 4 günde 2 mm kadar büyümüş oluyor bu durumda bi sıkıntı mı var demektir ? Ben mi yanlış düşünüyorum. Canım çok sıkıldı. Doktorum da önce bir sorun mu var diye düşünüp geçen haftaki boyuta baktı ve 4 mm olduğunu görünce tamam çok iyi önce bi sıkıntı var sandım ama büyümesi güzel dedi. Yine de hastaneyle karşılaştırınca o da önce bi sorun mu var diyince kafama çok takıldı 😢biraz uzun oldu ama şöyle özetliyim. Özel hastanede ilk ölçümle 1 hafta sonra bugünkü ölçüm aslında normal. Ama arada 1 kere devlet hastanesinde bastırdığım iÇin ona göre 4 günde 2 mm kadar büyümüş oluyor. O yüzden bi anlam veremedim. Bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi 🙏🏻🌸💕