Nurayselvi Tem hospital sanırsam o inan ki oraya bilmiyorum hiç gitmedim ben İstanbul temaya gidiyorum çok memnunum ama fiyatları malasef çok pahalı doktor önemli hastahane önemli birde çocukta bir problem olursa yoğun bakım ünitesinin nasıl olduğu önemli bunları gerçekten uzun uzun araştırmak lazım birinin beğendiğini diğeri beğenmiyor malesef