Kızlar selamlar,
36+5 teyim bugün.
3 haftadır siyatk ağrısından çok zor durumdayım. Yürüyemiyorum uyuyamıyorum yatamıyorum. Saçma sapan bir şey. Daha önce böyle bir şeyim yoktu bir anda gebeliğe bağlı oldu.
fizik tedavi doktoruna gidiyorum. Kortizonlu ilaca başladık hafif dozda. Magnezyum, b12 iğne. 10 seans terapi göreceğim. Bugün 2. Seanstan çıktım ama tık yok. Hiçbir iyileşme hissetmiyorum.
bunu yaşayıp doğumdan sonra rahatlayan var mı acaba? Şu an tek derdim bu. Şimdi sabrederim ama çocuğum doğduğunda da böyle olursam nasıl bakıcam?