Bugün 6+6 dayım kalp atışını duymaya gittik eşimle doktor önce karnımdan sonra vajinal baktı kese ve bebek oluşumu gördü evet ama kalp atışı yok haftaya cuma yine çağırdı hala duyamazsak sağlıksız gebelik olarak değerlendirebiliriz dedi geç döllenme değilim reglimden 5 gün önce hem idrar hem kan ile öğrendim ben gebeliğimi haftaya inşallah duyarız çok moralim bozuldu