Merhabalar 😊 Aklıma takilan bir konu var… Ben 6+3ken devlete gittim tabi ne kadarlık oldugunu bilmiyordum ölçtu ve 6+3 dedi… Bugün tekrar gittim doktorun soyledigine göre hesapladigimda 8+6 olmasi gerekirken 8+4 çıktı ultrasonda son adet tarihimde 12 mart yani sata gore 10+0 olması gerekiyor doktora söylediğimde normal dedi fakat icime sinmedi ilk gebeligimde geç döllenmeydi sıkıntılı çıktı bebegim 12.haftada kurtaj olmak zorunda kaldim şuan her seyden korkuyorum doktor gayet kesen ve bebek sağlıklı düşük riskin vs bisiyinde yok dedi çok. Şükür ama aklima takıldı bu şekilde olan var mi aceba??