Merhaba bebeğim Allahın izniyle 23 haftalık oldu. Doktor 480 gram diye sekretere söyledi banada 500 gram dedi haftasına göre iyi ilerlediğini söyledi bana göre az gibi geldi bilmiyorum ama ilk 4 ayım mide bulantılarıyla geçti sizce nasıl aklım karıştı