Hanımlar merhaba :) 22+5 haftalık hamileyim bu yasaklar falan derken evde mahsur kaldık😂 en fazla markete gidiyorum zaten Allaha şükür ödemim yok bu saatten sonrada olmaz umarım ya evimin yakınlarnda yürüyüs yapıyorum yasak bittiğinden beri günde 1 saat evimin yakınında küçük park var etrafında dönüp duruyorum 😂😂 ya oldu da ödem oluştu diyelim ödem oluşması normal doğum a engel olur mu? ya bu pandemiden daraldm vallaha yürüyom ama maskeden hava da alamıyorum😂😂 yeni taşındm istanbula hamile arkadaşım da yok yani sohbet edeceğim kimse yok gelin wp grubu kuralım ay darlandım😂