Domatesimm ara ara nts yapıyorum 25 falan anca çıkıyo😩 nişan gelmeden 75 çıkmıştı bi kere ama daha bugün nts yaptırdım max 25 cıktı. Suyuna baktırdım normal. Şuan beklemedeyim.
Ftmanur53 canım nişan benim kahverengi geldi sümüksü yapıda bi parmağın boğumu kadar. Ama okuduklarım kadarı ile kanlı gelenin daha kısa sürede doğuyo. Benim kahveydi ve 1,5 hafta geçti birşey yok.