Aynuromerbyr12 Kızlar birşey soracam 18 haftamıza girecez 2 gün sonra …bu aralar sabah kalkınca yada gün içerisinde arada hisediyorum nabzım çok hızlı atıyor acaba sizde de oluyor mu bu normalmi?
belisslinaa Aynuromerbyr12 evet normal ilerleyen haftalarda daha da artar bu durum kan basıncıyla alakalı
Busra3509 Aynuromerbyr12 bnm. En basından beri nabzım yüksek 140. Larda geziyor gün icinde. 36 oldum hala gecmedi
hamileana Aynuromerbyr12 hamilelikten dolayı oluyor benimde bir anda oturduğum yerde bile çok hızlanıyor bazen 39+4 oldum
Cennet-polat Aynuromerbyr12 26haftadayz kalbim çok hizli çarpıyordu kanım 10olmus doktorum ondan kaynaklandığını söyledi kan serumu alip yaptrdim