Nursel2019 14 haftalık olduk bugün gittim kontrole devlete kalp atışı var dedi fotoğrafını verdi o kadar hocam cinsiyeti öğrenmemiz mümkün mü yok daha çok erken dedi 😒
zehranurr Nursel2019 özelde de 16 haftada söylüyorlar öncesinde tahminler üzerine konuşuluyor genelde
Mimhb Nursel2019 cinsiyet sebebiyle ilk haftalar çocuklarını aldıranlar oluyor o yüzden devlet hastanelerinin çoğunda 16 dan önce söylemiyorlar.
Elfsndkl Doktorun tecrübesi ve ultrason makinesinin kalitesinden dolayıda soylemiyorlar . Ben 12. Haftamda özelde öğrenmiştim. Ama 17. Haftamda devlete gittim kıza benziyo diyebildi sadece . Hocam biliyorum kız olucağını dedim hicbir şey diyemedi 😂😂😂
Gulfidan49 12.haftada özelde 13.haftada devlet hastanesinin acilinde öğrendim cinsiyeti iki doktorda erkek demisti
MerakliAnne61 Erkegi 11 12.haftalarda spyluyolar kizlari 14 16 arasi ama ben iki kizimida 12.haftamda ogrendim doktorum 35 yillik tecrubeli bir doktordu sakkadanak soyledi arkadasminnbebegini 11 haftaya girmek uzreyken erkek diye soylemsti
Kvsraykt Nursel2019 ben 16 haftalık olmama rağmen benim söyleme zorunluluğum yok dedi şok olmuş ve çok üzülmüştüm özele gitmiştim ilk gebeliğim de
Yaserinannesii Nursel2019 devlet genelde daha geç söylüyor aldırmalar oluyormuş (kulaktan duyma yani) ilk gebeliğimde 13 haftalıktı gittim görünmüyor dedi tabi biz sabırsız ordan çıkıp özel muayenehaneye gittik erkek dedi gayette görünmeyecek gibi değil belirgin dedi hatta resmini bile verdi
ug_fa-3diplomalianne Nursel2019 bana da 18e kadar söylemediler bende aldırma olaylarından dolayı diye duymuştum
Zezeeeyyldrm Nursel2019 Doktordan doktora değişir mesela ben 11+6 da öğrendim sordum doktorum çıkıntı var erkek gibi dedi 16. Haftada gel kesinleştirelim dedim gittim kesin dedi devlet hastanesiydi benimde.
Mom726272 Nursel2019 gene iyi valla fotoğraf almak o kadar kolay değil ki orda beniö 2. Gebeliğim ikisinde de devlet tercihim çünkü imkan yok ne ilkinin ne 2. Nin kalp atışını hiç duymadım nst ye girene kadar ben 12 haftalıkken sordum söylemiyorum canım dedi daha küçük dedi 16 haftalıkken gidince sordum bacakları kapalı filan derken kız gibi dedi en son gittiğimde idrara sıkışıksın bebek baskı altında göremiyorum dedi ayrıntılıya kaldık bakalım
nazlisamac35 Nursel2019 ben 18. Haftada ogrendim bende devlete gidiyorum ama ben bilerek geç gittim gideyim tek seferde ogreneyim geleyim birdaha git gel yapmayayim diyee covid dolayisiylaa ama arkadasim 15. Haftada ögrendi devlette yani bilmiyorum herkez devlet hastanelerinden yakiniyor ama ben cok memnunum cok ilgili doktorum
gmzns Nursel2019 ben hem özele hem devlete gidiyordum 12. Haftada aynı gğn gittiğimde özeldeki söylemedi devletteki söyledi 16. Dada özel deki söyledi
annelinkoo Sude-96 war war olmaz mı aklı kıt insan mı yok Allah aşkına. Duymuştum bu yüzden söylenmediğini