Azizecakir Bir kaç gündür iç çamaşırım haddinden fazla ıslanıyor havalar sıcak olduğu için ona yoruyordum sızıntı şeklinde su olabilirmi birde ayıptır söylemesi ama ishal var bir kaç gündür
YagmurAnnesi Azizecakir eczanelerde satılıyor galiba öyle bir şey iç suyunuz mu geliyor diye anlayabilmek için ben bilmiyorum tam ama duymuştum burada.. bilen biri çıkar belki.. Bel ağrısı kasıkta baskı falan var mı sadece ishal mi
Kaganla9 Azizecakir ishal doğuma hazırlıkdiye biliyorum. sızıntı da olduğunu sanmam bende öyle sanıyordum tamamen terdendi Bi yandan kilo Bi yandan sıcak üzülmeyin kontrolde doktora sorarsınız.
Gamzeee89 Azizecakir kaç haftalık şuan benimde öyle olmuştu doktoruma sordum normal dedi gebelikte öyle akıntılar olabilir dedi sonra muayene ye gittim suyum gayet iyiydi
Qnne123 Azizecakir canım benimde öyleydi çok korktum erken doğum diye dün iste gittim doktor dedi enfeksiyon var dedi ilaç fln verdi iste ama hala akıntılarım devam ediyo takip edicem düzelmezse tekrar gelicem
Azizecakir YagmurAnnesi aşırı olmasada belimde ağrı var arada yokluyor kasıklarımda da baskı var ama o da çok değil
Elfsndkl Geçen bende gittim o sızıntı şu için ama bir sey demediler canım rahim uzunluğu iyi dediler . Arada gülerken hapşururken benden de çok az geliyo ama normal diye biliyorum. Yinede için rahat edicekse bi doktoruna gorun
Azizecakir Gamzeee89 35+0 pazartesi kontrol var bende kendi kendime telaşa vermeyim diyorum ama insan korkuyor 😅
Gamzeee89 Azizecakir şuan ne olursa hemen doğummu başlıo diyoruz 😀ben ilk gebeliğimde 34 haftalıkken doğum yaptım suyum geldi ama öyle sızıntı gibi değil Bi anda boşaldı şimdide ister istemez korku war ama doktorum öyle dedi
rumeysalbayrakaya Azizecakir kokusundan anlayabilirsiniz su mu akıntı mı yoksa idrar mı olduğunu bende 37. Haftama giriyorum biraz tontiş olduk bacak aramız fazla terliyor maalesef bende de oluyor ona yoruyorum. En son gittiğimde de doktorum normal olduğunu söyledi son haftalarda akıntı ve ishalin ☺️