Kızlar bugün itibari ile 19+5 haftalık olduk ancak ben bariz bir hareket hissetmiyorum hissettiklerim de bebek hareketi mi bilmiyorum bazen karnımda böyle hatta daha çok kasıklarımın ortasında bağırsak hareketi gibi güp güp bişeyler oluyor ama bir gün olıyor ertesi gün hiç olmuyor bu bebek hareketi mi sağlık ocağından hareketleri hissedince gelin dediler tetenoz aşısı için emin olamadığım için gidemiyorum