Zezeeeyyldrm şekerinizin olup olmadığını illaki o testle zorunlu değil açlık tokluk takip edilip öyle de bakılabiliyor. Kafası karışık olan bu şekilde de yapabilir. İlk gebeliğim de yaptırdım evet zorunlu başka doktor a gittim yükleme yapalım dedi direk ben yaptırdım dedim olsun biz yine de açlık tokluk bakalım dedi yani. Her doktorun dediğinide yapmıyoruz herkes biliyor yani kötü birşey dese 2, 3 doktor daha geziyoruz emin olmak için. Yeğenim için doktorlar sakat doğacak belinde açıklık var ayaklarının kollarının biri kısa diye 9 ay zehir ettiler. Sapasağlam doğdu o yüzden herkes kendine göre araştırma yapıp kalbine yatanı yapmalı