_biranneadayi Hanımlar başım çok çok ağrıyor kaç gündür sebebini bilmiyorum gebelikten dolayı mı geceleri gaz sancısından uyuyamıyorum ondan mı bilmiyorum. Nasıl geçecek bu? Ağrı kesici de içemiyorum 😞
ilkgozagrimhavinim _biranneadayi benimde öyleydi. 3 gün boyunca yaşadığımı bi ben bi allah bilir. Sonra doktoruma sordum. Günde 2 taneye kadar parol alabilirsin dedi. Bende 1 tane içtim geçirdi çok şükür. 14 haftalık hamileyim bu arada.
MinikMucizeninAnnesi Gebelikte parol kullanabilirsiniz. Onu dışında nane yağı çok iyi geliyor benim migrenim var ve sık baş ağrısı çekiyorum. Baş ağrımda ilaçtan önce nane yağı ile başıma biraz masaj yapıyorum ve rahatlıyorum 🥰
_biranneadayi ilkgozagrimhavinim MinikMucizeninAnnesi teşekkür ederim ikinize de ama parol alacak yerde yakınlııkta değilim şuan :/
ilkgozagrimhavinim _biranneadayi bu aralar herkeste duyuyorum baş ağrısını. Bilmiyorum ama gebe olan olmayan herkes baş ağrısından muzdarip.. Katlanılmıcak gibiyse bi doktora gitmeni öneririm.
Kmlltfy50 _biranneadayi iki tane dogum yaptim ikisindede siddetli bas agrisi cektim doktorum gunde 4 tane 4 saat ara ile parol alabilirsin demisti migrenimde var 2 gun 3 gun kesintisiz surerdi 17 haftalik olunca biraz azaliyordu ben cok ictim parol at kestanesi jeli suruyordum buz gibi sulari dokuyordum tepemden ama pek gecirmiyordu cok az rahatlatiyordu simdi gene gebeyim 12 haftalik cok siddetli bas agrilarim oluyo