biyologelif 0-3 aylik yapıyormuş bakalim bana dedi 3 aya yakın giydiririm diye merakla bekliyorum bende heyecanliyim insallah saglikla sihhatle giydiririz haftalardır arastiriyordum ama cesaret edemiyordum malum serklajliyiz korkuyoruz dedim artık yaptir kendi kendime yeni sipariş verdim daha 10 güne kadar gelecek inşallah.Senin bebis kızdı birde yanlış hatirlamiyorsam ne tatli modeller var