Bebekbekliyoruz Kızlar 7.haftaya girdik az önce kontrole gittim kese oluşmuş kalp atışı görülmedi 15 gün sonra gel dedi normal mi görülmemesi
ceyliiiiii Bebekbekliyoruz normal canım bende 7. hafta sonunda duymuştum oda hafif kanamam oldu alttan baktığı için endişelenme :)