Masli Aminee32 3 ve yukarısı sıkıntılı beni bebeğime 2,40 dedi dr ben fetal dna testi yaptırdım korkumdan sizde sıkıntı yok 2 iyi
Masli Aminee32 üst sınır 3 demişti doktor sağlıklı bir sıkıntı yoktu ama benim takıntımdan dolayı yaptırdık sizin yapmanıza gerek yok benim bebeğimin 2 çıkaydı yaptırmazdım ikili yaptırdım yaştan dolayı yüksek çıktı yaşim38
Aminee32 gamze1126 baş popo ölçümü evet sizinki baya büyükmüş benimki 6.3 cm aslında bu haftalarda 6 7 arası olmasli lazım ama