Brcozkn Funda2735 Okuldan 3 öğretmen arkadaşım gitti çok memnunlardı anlata anlata bitiremediler. Ben Ali özcan a gidiyorum gayet memnunum ben de .
Zhraaltun Funda2735 ilk hamilelgmde gttim 7 aydan itibaren erkn dgum rskim vardi ve bebek artik kanaldaydi yasamaz dediler saolsn Abdullah hoca oladr ilgilndiki ilaclar igneler vs elimden geldgnn fazlayla ugrasyi 38. Haftaya kadr geldik hc bi sorn cikmadi iknci hamilelgm onla devM edecm smdide insallh
Asyapolat80 Bir arkadaşım tavsiye etmişti bana onun baya sorunlu hamilelikleri olmuş. Sonunda bu adam teşhis koymuş ve tedavi uygulamış sonrasında hamile kalmış ve şimdi yavrusu kucağında gayet ilgili açık anlatıyor her şeyi demişti ama ben gitmedim henüz