anneyim_33 Kızlar şimdi detaylı ultrason dan çıktım 15 fk fln sürdü burda hep uzun sürüyor fln diye okudum ama kısa sürdü sizinde mi oyledi şükür bı sıkıntı çıkmadı bebeğim iyi ama aklıma takildi
Meless anneyim_33 kendi doktorunuz mu yaptı? Eğer öyleyse kısa sürebilir çünkü doktorunuz zaten her gittiğinizde mutlaka bir şeyine bakıyordur.
Esraakk anneyim_33 Yok ya öyle dürüyor bizimde öyle sürecekti ben öok soru sordum diye 25 dk ya çıktı süre o kadar
Serapem anneyim_33 canım benimde 15 dk sürmüştü kendi doktorumda değildi hatta özele gittiğim halde kısa sürdü ilk bebeğimle de aynı doktordu radyoloji de girmiştim takılmayın bence sağlıkla gelsinler insallah🥰
Meless anneyim_33 anladım canım endişelenme pozisyonu uygundur hemen bakmıştır her şeyine. Uzun sürmesinin sebebi genelde pozisyonu falan oluyor. Her şey iyi dediyse doktor takılma