Cemrece Kizlarr doguma son 25 diyo saka gibii napicam needicem heycanlanim mi napim 😁😁🙈 Ay haftya da cati kontrolum var o da stres yaptirdi nasil olucak bakalimm bebegim bas asagi duruyo hepp
Zehraaa98 Cemrece çatı kontrolünü bana doktor enfeksıyon bakarken bunasa bakıyım dur dıye 35+2 de yaptı asla abartılacak bır sey değil alttan muayene gıbı korkma hıc su an tam 36 haftadayız çok şükür 😅
Cemrece Sedef27 yaa gecikedebilir dimii bende bi heycanlandim sizin daha az kalmiss🙈 Saglikla dogsun insallahh normal dogum mu olucak
Zehraaa98 Cemrece aynen bende şaşırdım hatta mılelt nıye bu kadar abartıyor dıye hıc takma o muayeneyı
Sedef27 Cemrece aynen gecikebilir canim ama ben artık doğsun istiyorum korkuyorum ama yinede olsun öylede böyle de olsa olcak sonuçta korku fayda etmiyor😊😊
Cemrece Sedef27 Ben de korkuyorum benimde normalmi sezeryanmi haftaya belli olucak cati muayenesinden sonra bakalim hakkimizda hayirlisi Rabbim yardim ederdir 🙏
Sedef27 Damla18 aynen yaa keşke bir an önce doğsa bizde rahat ederdik biraz ben yoruldum gerçekten hamilelikten