Aslhn12 merhabalar. Ben de az önce kontrolden geldim özel bir muayenede 15 Mayıs cumartesi 4+6 da keseyi görmüştüm 4 mm kadardı. Sonra pazartesi günü devlet hastanesine testlerimi vermeye gittiğimde 9.56 olarak yaptı kesenin ölçüsünü. Bugün yine aynı özel muayenede 12 mm olmuş kesenin büyüklüğü. Yani aslında bakarsanız ilk günden bugüne büyümesi normal. Ama devlet hastanesine göre 4 günde 2 mm kadar büyümüş oluyor bu durumda bi sıkıntı var demektir değil mi ? Ben mi yanlış düşünüyorum. Canım çok sıkıldı. Doktorum da önce bir sorun mu var diye düşünüp geçen haftaki boyuta baktı ve 4 mm olduğunu görünce tamam çok iyi önce bi sıkıntı var sandım ama büyümesi güzel dedi. Yine de hastaneyle karşılaştırınca o da önce bi sorun mu var diyince kafama çok takıldı 😢