Randevu günüm geldiğinde tabiki doktoruma danisacagim ama benim gibi olan var mı merak ettim sabah ve akşam aç karnına içmem gerekiyor daha yeni başladım hapa ictigimde istemsiz kusturuyor ve hap bütün bir şekilde çıkıyor malesef 14 haftaligim bu arada normalde mide bulantılarım geçti şükür ama aç karnına içemiyorum