mom35 bende şu an hamileyim 31 haftalık Allah’a şükür şu anlık birşey yok biz önceki bebekte sorun olduğu için perinatoloji uzmanına gidiyoruz her gittiğimde ayrıntılı bakıyor. İlk başlarda bende de korku vardı ki 15 günden 15 güne doktora gidiyorum o bile yetmiyordu birşey mi oldu diye düşünmekten 2 güne bi doktora gittiğim bile oldu .ama su an biraz rahatım allahım sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah 🙏