Zehra60muhammed ne münasebet ya tavrını koysana ben çocukmuyum her gittiğim yere sana söyleyeyim de şimdi söylemezsen hep mutsuz olursun bende kayınvalidem, eşimin iki teyzesi, eşimin halasıyla aynı binadayım düşün ama bir kere bile kimseye haber vermedim evime benden izinsiz girip çıkamazlar bile 2 Yıl olacak evleneli 15 defa gelmemişlerdir bize düşün hergün yukarı çıkmam ne zaman keyfim isterse canım sıkılırsa giderim sonuçta evimiz ayrı aynı apartmandayız diye burnumuzdan getiremezler valla sende biraz geri dur çok gidip gelme öyle alıştır