Arkadaslar 8+5 haftalik gebeyim 5+3 haftalikken sehir hastanesine gittim hic memnun kalmadim muayene sonrasi kahverengi lekelenmem basladi progestan kullaniyorum suan bi sıkıntım yok çok şükür ama hangi hastaneye gidecegime bi turlu karar veremedim yardimci olur musunuz lutfen siz hangi hastanede muayene oluyosunuz?