Ayskem Eliz34 toplanma bende de oluyor ama ağrı yapmıyor nedense ama bugün sanki aşağuya indir gibi geliyor
Momandbabyy Fatmainci biz de 29+1 iz. Çok şükür bu zamana kadar sıkıntısız bir şekilde geldik. İnşallah böyle devam eder.🥰🙏
Ygmr15 Ayskem benim iki gündür bas dönmem cok artti tansiyonum da normal birden kalkınca özellikle bir yere tutunmam gerekiyor. Akşamları belli bi saatten sonra sıvı almıyorum sürekli lavaboya gitmekten cok yoruldum.
Nehirimmm06 Dilangunes benim bebeğimde az hareket ediyor bebeğiniz makat gelişi mi benim öyle bide plesantası tam önünde yastık görevi görüyormuş hareketlerini oyüzden sen az hissedersin dedi doktor
Dilangunes Nehirimmm06 Makat duruşmu bilmiyorum ama büyük ihtimal öyle hissediyorum. Plesenta arkada olması gereken yerde onda bir sıkıntı yok ama gerçekten piskolojim bozuldu