Kızlar öncelikle merhaba bursa şehir hastanesinde özelde kontrol olan hastalara doğum yaptırmıyorlar mı (bir kaç yorum sayfasında en az 3kez kontrol edilmen lazım deniliyor acilden girince zaten rutin kontrole gittiğin doktor denk gelmiyor ki )bunu öğrenmek istiyorum ve neden bu hastanenin sürekli randevu sistemi dolu randevu alabilen varsa nasıl alıyor iki üç aydır talep oluşturuyorum ondan bile ses yok yenilediğim halde şimdiden teşekkürler