Mavi34 Merynurii bende başlarda aşırı üşüyordum hep kazakla battaniyeyle duruyordum ki evim çok sicakoldugu halde. 14 haftaya geldim azaldı ama hala var üşümem
Ouzc Merynurii ben de bir ben üşüyorum sanıyordum. 5ten 8. Haftaya kadar resmen dondum dondum. Sonra azalmaya başladı.
Nelmali Merynurii tüm vücudum yanarken ayaklarım üşüyordu şortun altına kalın çorap giyiyordum şimdi onlar da yanıyor çok sıcak çok 😓😓
Fatmakonak Ilk haftalarda çok üşüyordum. Serum yemiştim o yüzden diye düşündüm ama yaklaşık 1 ay geçmedi üşümem şimdide ateş basıyor.
Mom789 Merynurii ay insallah yaa evet öncesi bu kadar dertliyim sonrasını düşünemiyorum her yasi sorun sıkıntı hayirli evlat olsunlar inşallah