Zelsonr Bana da son bir buçuk aya kadar zayıfsın zayıfsın dediler, 52 ile hamile kalmıştım, nasıl oldu anlamadım, kilo almış gibi durmuyordum, 79 ile doğuma gittim geldim, 74 kilo duruyordu😬 Ödem dediler bu sefer, 3 ay oldu 66-67 kilo sabit duruyor, nasıl gidecek bilmiyorum, eski fit halimi istiyorum 😢🥺 Gerçi bayramda elbise aldım 36 beden gayet rahat oldu, onu da anlamadım, boy uzun ondan mıdır nedir, kilo nerede emin değilim, ancak göbek var artık , hayatımda ilk defa göbek sahibi oldum 😂 Dikkat edin derim 😉☺️😜