Bsrauc Haftalarımız aynı. Ben de 31 mayısta aldım. Benimkinde sadece çalışmasında bir sakınca yoktur yazıyor. Beş haftayı aktarabilir diye bir şey yazmıyor. Benim de anladığım üç hafta aktarbiliyoruz. 37 hafta raporunu benim okulum dememişti ama ben yine de götürücem.